Zdravím lyžníky,

dnes 29.11. jsou upraveny tratě kolem louky v délce 5 km - 2x válem na skate.

Na to, že je listopad, tak je to fajn. Už nám tady trénují i polští biatlonisté, tak přijďte.

SKOL

SJ

Přátelé, lyžaři, začínáme upravovat trtě na Karlowě .

dnes 24.11.2022 jsme upravili opět tratě na Karlowě.

Celý okruh 5 km kolem louky  - 2x válcem na skate a 1x klasika

Těšíme se na Vás ve stopě.

SKOL

SJ

Novinky

Na víkend jsou stopy projeté!

10.12.2010 19:19
Dnes v podvečer jsem s Polarisem a válci projel několikrát 5 km trať a pořádně umačkal - na bruslení je šíře ideální. Navíc je na celé trase vyříznutá i stopa na klasiku, takže hurá na lýýýže:-) Start jako obvykle u buňky v Dolečku a pak směrem po Homoli. Já to jdu zkusit za chvíli s...

Tratě po oblevě

09.12.2010 08:16
Obleva zasáhla i Machovsko, ale než stačila rozpustit na tratích sníh, přišla studená fronta a tratě vydržely. Včera navečer bylo pěkné ježdění v Dolečku na cca 2 km okruhu, který vydržel zpevněný. Na pětce to bylo horší, jel jsem klasicky jak do kopce, tak i z kopce :-) . Dnes ve čtvrtek ráno je...

V Machově znovu projeto na skate

08.12.2010 00:28
V úterý večer jsme upravili malý skate okruh v Dolečku a navíc ho prodloužili, takže délka tratě činí nyní cca 2 km. Na bruslení to bude ideální. Delší okruh pod Homoli jsme prozatím znovu neprojížděli, takže na něj po víkendu připadlo cca 3cm sněhu, ale lyžovat se na něm určitě taky dá, jen to...

Sobotní lyžovačka

04.12.2010 17:10
Sobota byla poněkud mrazivá, ale k mému překvapení se na tratích prohánělo několik desítek běžkařů. Aby né, když na Karlowě ještě spinkají a jinak široko daleko žádné pěkné lyžování zatím není. Na tratích se střídali jak přední běžci KHK, tak i náhodní turisté a rodiny s dětmi. Věkový rozdíl byl...

Další kilometry tratí upraveny

03.12.2010 22:48
Páteční odpoledne bylo takovým malým svátkem. Poprvé jsme projeli běžecké tratě Kassbohrerem PB 240 s lištou o šířce 5m. Hned za Dolečkem jsme ale zjistili, že né všude se s timto osmi tunovým monstrem dá projet. Místy je stopa super, místy leze trochu tráva, ale ve stoupání z Dolečka od nádrže je...

Tratě v Dolečku

02.12.2010 17:12
Dnes ráno jsem o sto metrů prodloužil stávající kolečko na 1200m. Místy byly až třičtvrtě metrů závěje, ale Polaris to zvládnul i s válcem. Do odpoledne to perfektně vymrzlo a tak následovalo super lyžování na šest metrů široké dálnici. Trochu to kazil prudký nárazový vítr, ale nejsme měkoty.... Na...

Třetí lyžení v Machově

30.11.2010 20:18
Přezouvačka včera nevyšla, tak jsme to dnes zmákli u Šédi. Do oběda jsem umačkal původní kolečko kolem buňky a pak z Dolečka pod Homoli a k druhé Homoli po trase závodů, celkem nově další 4 km. Odpoledne bylo krásné skejtování kolem buňky, klasiku využilo více jak deset lyžníků, kteří si to...

Druhé lyžení v Machově

29.11.2010 13:40
Dnes před polednem jsem projel s válcem původní trať ze včera. I když avizované chumelení zas až tak moc nepřišlo, je trať již velice solidní. Večer po 18. hodině přezujeme u Vaška Dostála Polarise na pásy a zítra ráno vyjedu další tři kilometry na bruslení pod Homolí a kolem kravína. Chef

První lyžení v Machově

28.11.2010 16:33
Sobota 27.11.2010 odpoledne byla prvním rýsováním stop v nové sezóně na Machovsku. Se Stanleyem jsme vyrazili pod Homoli a na starou cestu od křížku do Nouzína. Tato cesta se bude v krátké době prořezávat, aby vznikl více jako 1500m dlouhý okruh na polské straně, který umožní  trénink v...

Světový pohár ve skoku v Harrachově

26.11.2010 08:34
Jak jistě víte, od 10.12.2010 probíhá světový pohár skokanů na můstku K 120 metrů v nedalekém Harrachově. Náš klub má nárok na 12 ks volných vstupenek. Kdo by měl zájem, je potřeba se mi ohlásit na tel. 732863574 nebo do diskuzního fóra pod tento článek, a to nejpozději do 2.12. Členství v klubu...